Ure reklamer

Ur til børn og babierDet er meget stor forskel på hvordan de forskellige ure fabrikanter benytter reklamer til at gøre opmærksom på sine produkter. Nogle reklamere i forskellige modeblade og magasiner mens andre benytter sig at reklamer på busser, racerbiler eller tv reklamer. Mange af de helt store brands benytter sig i stor stil at kendte personer, alt lige fra skuespillere som f.eks. George Cloney til top navne inden for sport som f.eks. Roger Federer eller Michael Schumacher. At de vælger at benytte sig at så kendte og dyre navne kan ved til at give en ide om hvor mange penge der stadig er i urebranchen og at den bestemt ikke er udeende som nogle fejlagtigt mener.
Tag blot et kik på denne reklame video for Rolex og du vil hurtig indse at den bestemt ikke høre til at den billige ende af produktionen.

Typisk forbinder vi ure reklamer med dyre ure til fest eller hverdagsbrug, men vi begynder også at se en stigning i visninger af reklamer inden for sportsure, pulsure og den slags som er målrettet til de mere aktivere brugere. Nu kan du efterhånden få ure til sport inden for nærmest en hver sportsgren, hvad enten du dyrker fitness, svømning, cykling, løb eller gymnastik. Faktisk er der sportsure inden for nærmest enhver tænkelig type af sport. Og derfor giver det også for producenterne rigtig god mening at målrette folk reklamer for alle disse nye typer af sportsure. Især i forbindelse med mange sportsmagasiner ser vi reklamer for denne type ur.

Snakker vi livsstils magasiner og blade, så er det dog stadig typisk de lidt mere luksuriøse ure der reklameres for. Ure som typisk koster fra 5.000,- og op efter.

[embedplusvideo height=”400″ width=”660″ editlink=”http://bit.ly/1nMT9rX” standard=”http://www.youtube.com/v/dDMlo777ySo?fs=1″ vars=”ytid=dDMlo777ySo&width=660&height=400&start=&stop=&rs=w&hd=0&autoplay=0&react=1&chapters=&notes=” id=”ep3988″ /]